Friday, March 1, 2024
ہومصحتمعروف انٹرنیشنل ہسپتال کا عسکری جنرل انشورنس کمپنی لمیٹڈ اور ٹیلی نار کے اشتراک سے مفت طبی کیمپ کا انعقاد

معروف انٹرنیشنل ہسپتال کا عسکری جنرل انشورنس کمپنی لمیٹڈ اور ٹیلی نار کے اشتراک سے مفت طبی کیمپ کا انعقاد

PR Urdu

۔اسلام آباد: معروف انٹرنیشنل ہسپتال نے عسکری جنرل انشورنس کمپنی لمیٹڈ اور ٹیلی نار پاکستان کے اشتراک سے “کارپوریٹ ہیلتھ گالا” میں ایک مفت طبی کیمپ کا انعقاد کیا۔
یہ کیمپ ٹیلی نار کے ہیڈ آفس گلبرگ میں منعقد ہوا، جہاں 600-700 افراد نے مختلف خصوصیات پر محیط تقریباً 55 کنسلٹنٹس سے طبی مشورے حاصل کیے، جن میں بریسٹ سرجنز، آپٹیشینز، فزیو تھراپسٹ، ماہر نفسیات اور ماہر نفسیات کے ساتھ ساتھ ایک ماہر معاون عملہ اور دیگر شامل ہیں۔ پیرامیڈیکس نے اپنی خدمات کو دن بھر بڑھایا۔
معروف انٹرنیشنل لوگوں میں صحت مند طرز زندگی کو برقرار رکھنے کے بارے میں شعور اجاگر کرنے کے لیے معیاری خدمات پیش کرنے کا انچارج تھا۔
MIH کنسلٹنٹس؛ ڈاکٹر حس شاہ ایچ او ڈی فزیو تھراپی اینڈ ری ہیبلیٹیشن ڈیپارٹمنٹ ڈاکٹر حامد ظفر ایکسیڈنٹ اینڈ ایمرجنسی سپیشلسٹ اور محترمہ ثوبیہ زبیر سائیکالوجسٹ اینڈ سائیکو تھراپسٹ نے حاضرین کو سارا دن اپنی خدمات فراہم کیں۔
ان کا مقصد اس بات کو یقینی بنانا تھا کہ Maroof & AGICO صحت سے متعلق تمام معاملات میں اپنی بہترین کارکردگی کے حصول کو جاری رکھیں۔
اپنے کمیونٹی سپورٹ پروگرام کے حصے کے طور پر، MIH صحت سے متعلق آگاہی کی ایک جامع مہم چلاتا ہے۔ اور پورے خطے میں تعلیمی اداروں، سرکاری اور نجی دفاتر اور پسماندہ کمیونٹیز میں مردوں، خواتین اور خاندانوں کے لیے تقریباً 105 مفت جسمانی اور دماغی صحت سے متعلق آگاہی کیمپ منعقد کیے ہیں۔
اس قابل ذکر اقدام نے نہ صرف کمیونٹی کی بہبود کے لیے اسٹیک ہولڈرز کے عزم کو اجاگر کیا بلکہ ایک صحت مند ماحول کو فروغ دینے کے لیے ان کی لگن کی بھی مثال دی۔
ہیلتھ کیئر پروایڈڈ ہیلتھ گالا کا حصہ بنیں گی۔
ہیلتھ گالا کے اختتام پر AGICO اور ٹیلی نار نے اسٹیک ہولڈرز کو تعریفی شیلڈز پیش کیں۔