23

خود کو بہتر بنانے کیلئے چند تجاویز

‏ تحریر : فوزیہ چوہدری
‎@iam_FoziaCh
ایک حالیہ تحقیق کے مطابق ، 85 فیصد لوگوں کا کہنا ہے کہ وہ خود اعتمادی کی کمی کا شکار ہیں۔ معاملات کو مزید خراب کرنے کے لیے ، ہر تین میں سے صرف ایک انسان کا کہنا ہے کہ وہ اس وقت خوش ہیں جہاں وہ زندگی میں ہیں۔ دنیا بھر میں ، صرف 13 فیصد لوگ کہتے ہیں کہ وہ روزانہ کام کرنے کے لیے پرجوش ہیں۔
یہ اعداد و شمار سب ایک چیز کی طرف اشارہ کرتے ہیں: زیادہ تر لوگ کم از کم اپنی زندگی سے کچھ حد تک غیر مطمئن نظر آتے ہیں۔
کیا آپ ان میں سے ہیں؟
اگر ایسا ہے تو ، آپ کو یہ تحریر پڑھنے کی ضرورت ہے۔ ہم نے خود کو بہتر بنانے کے 5 ٹپس جمع کیے ہیں جن کی آپ کو اپنی زندگی کو اور اپنے آپ کو بہتر روشنی میں دیکھنے کی کوشش کرنے کی ضرورت ہے۔
1۔ سیلف امپروومنٹ کورس میں اندراج کریں۔
بعض اوقات ، آپ کو اپنے آپ کو آگے بڑھانے میں مدد کے لیے گروپ ماحول کی مدد کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک گروپ ذہنیت صرف آپ کو جوابدہ نہیں ٹھہراتی۔ یہ آپ کو دوسروں کی کہانیاں سننے کی بھی اجازت دیتا ہے جنہیں شاید آپ جیسے چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑا ہو – اور دوسری طرف سے باہر آئے۔
2۔ اپنے آپ کا دوسروں سے موازنہ کرنا بند کریں۔
یہ دیکھنا فطری ہے کہ آپ اپنے آس پاس کے لوگوں کے مقابلے میں کس طرح زندگی بسر کررہے ہیں سوشل میڈیا نے اسے پہلے سے کہیں زیادہ آسان بنا دیا ہے۔ اپنے آپ سے نفرت ، اضطراب اور حسد کے چکرمیں پھنسنا بہت آسان ہے جب آپ اپنی فیملی ممبرز کے دوستوں سے موازنہ کریں۔ ایسا کرنے سے آپ صرف پیچھے رہ جائیں گے۔ یاد رکھیں ، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ یہ فیس بک پر کیسے نظر آتا ہے ، ان لوگوں کے اپنے چیلنجز بھی ہیں۔ اس کے علاوہ ، ہر ایک کے اپنے حالات ہوتے ہیں جو ان کے انتخاب کو متاثر کرتے ہیں۔
ہمارا بہترین مشورہ؟ لاگ آف کریں ، اور اپنی کامیابیوں کا جشن منائیں۔
3۔ اپنے آپ سے ہر روز یہ ایک سوال پوچھیں۔
ہم میں سے بہت سے لوگ اپنے لیے بلند اہداف مقرر کرتے ہیں – اور ہم ان کو تیزی سے حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ تاہم ، اپنی رفتار اور ان اہداف کی اصل حصول کے بارے میں حقیقت پسندانہ بنیں۔ ہر رات سونے سے پہلے اپنے آپ سے یہ سوال پوچھیں
“آج میں نے ایک ایسا کام کیا ہے جس نے مجھے اپنے مقاصد کے قریب پہنچا دیا ہے؟”
اس طرح ، آپ اسے واضح طور پر دیکھ سکیں گے ، یہاں تک کہ اگر آپ کے تمام خواب راتوں رات پورے نہیں ہوئے ، آپ ان کو عملی جامہ پہنا رہے ہیں۔
4۔ واپس دو
ہم میں سے بہت سے لوگ اپنی قدرکے احساس کے ساتھ جدوجہد کرتے ہیں۔ تاہم ، ہم میں سے بہت کم لوگوں کو احساس ہوتا ہے کہ ہم اپنے ارد گرد بہت سے لوگوں کے لیے کتنے اہم ہیں۔ سمجھنا شروع کرنے کا ایک طریقہ یہ ہے کہ آپ کتنا اہم ہیں واپس دے کر۔ مقامی رضاکارانہ کام میں شامل ہوں۔ اپنے کمیونٹی گارڈن کی دیکھ بھال میں مدد کریں ، یا مقامی فری کچن میں رضاکار ہوں۔ یہاں تک کہ اپنے کچھ کپڑے کسی پناہ گاہ میں عطیہ کریں یا اپنی ڈیزائن کسی غیر نفع بخش ادارے کو دیں۔ اس سے آپ کو اپنی زندگی میں قدر دیکھنے میں مدد ملے گی ، اور آپ سمجھ جائیں گے کہ چھوٹے چھوٹے کام آپ کی زندگی پر کتنا اثر ڈالتے ہیں
5۔ یاد رکھیں: آپ کامیابی کے مستحق ہیں۔
بہت سے لوگ غلط محسوس کرتے ہیں کہ ان کے کامیاب نہ ہونے کی وجہ یہ ہے کہ وہ اس کے مستحق نہیں ہیں۔ اپنے آپ کو ماضی کے انتخاب پر مارنا بند کریں اور خواہش کریں کہ آپ کام مختلف طریقے سے کریں۔ آپ اپنے دل میں جانتے ہیں کہ آپ ہر ایک کی طرح کامیابی کے قابل ہیں۔ اپنی ذہنیت کو تبدیل کرنا-اور یہاں تک کہ آئینے میں اپنے آپ کو مثبت دہرانا آپ کے خود اعتمادی کو بڑھا دے گا۔
ہم امید کرتے ہیں کہ یہ پانچ نکات خود کو بہتر بنانے میں معاون ثابت ہوں گے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں